zondag 6 maart 2011

Change of plans...

Ik kwam op een website de ultieme USA-rondreis tegen. Deze reis bleef maar door mijn hoofd spoken. Nu de knoop (voorlopig) doorgehakt. Orlando en Miami komen te vervallen. En we gaan toch naar de west-kust. Hiervoor is de plaats komen: Las Vegas- Zion NP - Bryce Canyon - Grand Canyon- LA- San Fransisco. Volgens mij wordt het zo een superreis. Met een huurauto zullen we dan 2500 km rijden. Yosemite NP zou ik er ook nog wel bij willen, maar dit is nog 700 km extra en wordt wat te veel van het goede... De website had alle hotelnamen er ook bij gezet, dus voor ons handige info. Ik heb ook nog een offerte aangevraagd om een indicatie van de kosten te krijgen. De genoemde tarieven zijn nl.gebaseerd op 2 personen, maar met z'n vieren is het p.p. voordeliger. Ik ben benieuwd..... In ieder geval een hoop geld... Ik heb inmiddels ook al een excel-sheet aangelegd om alle te verwachten kosten in te noteren.
Heerlijk om onze droomreis verder te concretiseren. Vandaag veel over het Westen gelezen, dus ik zal vannacht vast weer heerlijk dromen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten