maandag 24 oktober 2011

Nog één hotelovernachting..

Santa Barbara en Monterey ook geboekt. Best nog lastig want de hotel hier aan de kust zijn relatief prijzig. Maar ik ben heel tevreden met deze accomodaties. Nu alleen nog Page.
Verder heb ik Motel 8 in Hurricane nabij Zion Np weer geannuleerd. Ik had er gewoon geen goed gevoel bij. Kan ook bijna niet voor E 37,50 voor 4 personen, incl ontbijt. Ik las iets in een review over bedbugs en dat ben ik snel om (alhoewel een hogere prijs ook niet altijd een garantie is voor een schone accomodatie). Nu heb ik een Western Cabin geboekt in het Zion NP zelf. Lekker 's avonds op de veranda  in de schommelstoel een wijntje drinken.... :-). Schijnt dat het er 's avonds prachtig is met allerlei wild, zoals herten, vossen, wilde kalkoenen e.d die daar om de lodge lopen.
Western Cabins  (ID:Z7326)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten