maandag 27 februari 2012

Nog 5 maanden...

Nog 4 maanden en nog wat, dan gaan we! (oké, 4 maanden en nog 30 dagen). Na een zeer rustige maand qua vakantievoorbereidingen lijkt onze vakantie nu langzaam maar zeker dichterbij te komen. Het voorjaar komt er weer aan en behalve lentekriebels, steken er af en toe ook zomerkriebels de kop op. Af en toe kom ik bij het winkelen al wat handige spulletjes tegen die ik dan meeneem (kofferriem, kofferlabels, regencapes, reisetui, etc). En ook mijn telefoon vult zich behoorlijk met, naar ik nu meen, reuze handige apps.

1 opmerking:

  1. Hoi,

    Ik kwam via de site AllesAmerika.com op jullie blog. Leuk om te lezen! Ik ga zelf in juni 3 weken rondtrekken in Zuid-West Amerika. Heb er onwijs veel zin in. Veel plezier met de voorpret en de uiteindelijk reis natuurlijk!

    Groeten, Dianne

    BeantwoordenVerwijderen